Warzywa i ich drogocenne witaminy

Warzywa i ich drogocenne witaminy

Warzywa to niezwykle niedoceniane elementy diety, które powinny się w niej znaleźć. Niestety mimo tak dużego dostępu do nich, rzadko po nie sięgamy. Mało w naszej diecie warzyw, no chyba, że mówimy o ziemniakach, mało w naszej diecie owoców. Jak to zmienić? Należałoby przede wszystkim znaleźć dla tych produktów miejsce. Warto dodawać je na przykład do śniadania, spożywać w ramach drugiego śniadania albo deseru. Z samych warzyw możemy przygotowywać przepyszne sałatki, robić z nich wywary na przykład do zupy albo jeść je na surowo. Doskonale w ramach przystawki sprawdzają się na przykład pokrojone w paseczki słodkie marchewki albo seler naciowy. Można je podawać na przykład z jogurtem naturalnym. Inna propozycja warzyw? Na przykład grillowane – doskonale smakują, stają się chrupiące i nie tracą tak wielu właściwości. Generalnie powinniśmy się przeprosić z warzywami i dodawać je wszędzie tam, gdzie się da. Do kanapek pomidorki ogórki, sałatę, do obiadu kapustę, brokuły – jedzmy je wszystkie, a na pewno będziemy cieszyć się zdrowiem.

Tagi wpisu: , .

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *