Aktywność

Weekend leniwie czy weekend aktywnie.

Mamy teraz wolny weekend. Ostatnio dwie soboty pracowaliśmy a teraz już się wszystko zmieniło. W końcu sobie odpoczniemy, wyśpimy się dłużej. Będziemy mogli cały dzień nic nie robić. Jednak czy takie zachowanie jest korzystne dla naszego zdrowia i organizmu? Okazuję się, że właściwie nie. Jeśli będziemy chcieli w taki sposób weekend to niestety na sam koniec niedzieli się okażę iż byliśmy bardziej zmęczeni aniżeli w przypadku aktywnego i zdrowego weekendu. Co możemy rozumieć pod tymi dwoma pojęciami? Zdrowy i aktywny weekend? Jest to na pewno czas spędzony aktywnie. Czyli tak jak polecają wszyscy lekarze. Przynajmniej dwa lub trzy razy powinniśmy uprawiać jakąś aktywność fizyczną. My w sobotę i niedzielę postanowiliśmy, że pojeździmy rowerem. Może się to okazać dla nas bardzo dobre rozwiązanie. Aktywnie spędzony czas zaowocuję zdrową kondycją i bardzo dobrą wytrzymałością. Nie możemy sobie pozwolić na to, żeby cały weekend przeleżeć w łóżku. Nie zrobimy nic produktywnego.

Tagi wpisu: , .

Zdrowe jest to bieganie.

Lubimy bardzo biegać. Nie chcemy wstawać wcześnie dlatego się zdecydowaliśmy na trening późną porą. Bardzo często biegamy wieczorem. Jaki zjeść właściwy posiłek przed bieganiem? Musi to być coś lekkiego. Nie możemy się opychać jakąś ciężką potrawą. Powinniśmy tutaj postawić przede wszystkim na ryż z kurczakiem a do tego jakaś sałatka. Najlepiej swój posiłek przed bieganiem zjeść około 1,5 lub 2 godziny przed właściwym bieganiem. Będzie to na pewno bardzo dobre rozwiązanie, które się przyczyni do tego, że w ostateczności nasz trening okaże się bardzo efektywny. Teraz warto się zastanowić nad jeszcze bardzo ważną i kluczową sprawą – jak zdrowo zakończyć trening biegacza? Bezpośrednio po przyjściu z domu powinniśmy się napić soku pomarańczowego. Najważniejsze jest to aby go wypić bardzo szybko. Trzeba się naładować pozytywnym napojem od razu po zakończonym treningu. Węglowodany dostarczone do naszego organizmu w szybkim czasie mogą przynieść nam pozytywne rezultaty.

Tagi wpisu: , .

Od amatora do zawodowca.

Zaczęliśmy trenować na siłowni. Wszystkie najbardziej potrzebne rzeczy już mamy. Kupiliśmy dres, buty i spodnie. Po każdym treningu jesteśmy naładowani pozytywną energią. Zauważyli to nie tylko nasi znajomi ale również nasza dziewczyna. Jesteśmy pełni werwy. Czy jednak wszystko robimy tak jak profesjonalista? Trenujemy bardzo ciężko każdego dnia. Kończąc tydzień treningiem nóg w piątek. Jesteśmy na jak najlepszej drodze do zwiększenia masy mięśniowej naszego ciała. Teraz po prostu mamy swój cel. Zbudowanie formy do końca lata. Jesteśmy na jak najlepszej drodze. Jednak po kilku dniach i tygodniach nie zauważamy znaczących wyników i rezultatów. Gdzie tak naprawdę leży błąd? Czy my coś źle robimy? Okazuję się, że tak. Może nie stosujemy prawidłowej diety. To ona bardzo często odgrywa kluczową rolę. Musimy bezpośrednio po treningu dostarczać odpowiednie wartości odżywcze poprzez tradycyjny posiłek. Sam gainer nie wystarczy, białko serwatkowe też może tutaj nie zdać egzaminu. Należy bardzo szybko zjeść banana automatycznie dostarczyć węglowodanów i następnie przyrządzić sobie kurczaka z ryżem.

Tagi wpisu: , .

Rodzinna, aktywna niedziela.

Zbliża się kolejny weekend. Po raz kolejny mamy dwa dni wolnego. Chcemy razem z rodziną wybrać się gdzieś na przejażdżkę. Potrzebujemy na pewno zażyć świeżego powietrza jak i również wzmocnić naszą kondycję. Nasza wytrzymałość wymaga poprawy. Razem z rodzinna powinniśmy spędzić kolejny weekend jakoś aktywnie. Zamiast po raz kolejny jechać do galerii handlowej i opychać się jakimś niezdrowym jedzeniem powinniśmy na pewno wybrać coś zupełnie innego. Bardzo duża część osób jeździ na wspólne wycieczki rowerowe. Jest to świetny sposób na to aby zadbać o swoje zdrowie nawet już na weekend. Jest to bardzo korzystna sytuacja. Jeśli mamy już taką wizję to możemy pojechać gdzieś dalej. Mamy duże i kompaktowe auto. Powinniśmy na pewno zdecydować się wycieczkę do Czech. Tam są bardzo dobre drogi dla rowerzystów. Taki wypad wpłynie korzystniej na nasze zdrowie w porównaniu z odwiedzinami naszego ulubionego centrum handlowego. Teraz co tydzień będziemy wzmacniać naszą kondycję poprzez rodzinne uprawianie sportu.

Tagi wpisu: , .

Systematyczność kluczem do zdrowej sylwetki.

Kiedyś jak byliśmy w szkole średniej jedynym przedmiotem, który uznawaliśmy w szkole było wychowanie fizyczne. Zawsze mieliśmy strój i z wyczekiwaniem oczekiwaliśmy kiedy zadzwoni dzwonek na tą lekcję. Teraz jest już zupełnie inaczej. Rozpoczęliśmy studia. Musimy się przygotowywać do egzaminów i ciągle uczęszczać na dużą liczbę wykładów. Jednak czy to nie są tylko wymówki? Czy nie powinniśmy wrócić do naszego zdrowego trybu życia? Przecież kiedyś pamiętamy jak wstawaliśmy specjalnie wcześnie rano około 6,30 aby wybrać się na poranne bieganie. Dzięki temu wzmacnialiśmy nasz organizm i w czasie zimy nie złapała nas żadna choroba. Może warto powrócić do tych czasów. Nikt jeszcze nie mówił, że zdrowy tryb życia jest niewłaściwy. Wręcz przeciwnie. To właśnie dzięki temu będziemy mogli naturalnie wzmacniać nasz organizm. Bieganie poranne na pewno pozwoli nam na otrzymanie zdrowej sylwetki a także dobrej kondycji. Najgorsza będzie ta pierwsza sesja. Później już wszystko pójdzie bardzo dobrze.

Tagi wpisu: , .

Bieganie

Bieganie, to doskonały sposób na wyrobienie sobie dobrej kondycji. To świetny sposób na złapanie dobrej formy, dzięki której polepszy się nasze codzienne samopoczucie. Bieganie stało się modne i śmiało można powiedzieć, że dla wielu jest ono w pewnym sensie sposobem na życie. Wiele osób tak poświęca się temu zadaniu, że inwestuje w specjalne ubrania, sprzęty, buty i gadżety – wszystko po to, by wyglądać na leśnej ścieżce czy miejskim chodniku niezwykle stylowo i miejsko. Oczywiście trudno odmówić bieganiu całej tej otoczki mody, ale i tak najważniejsze jest przecież to, że przemierzając kolejne dystanse, tak naprawdę robimy to dla naszego zdrowia. Biegając warto jednak pamiętać, że szybko wcale nie znaczy dobrze. Nie chodzi o to, by jak najszybciej przebiec wyznaczony przez siebie odcinek – no chyba, że ktoś planuje wygrać niebawem maraton. Najważniejszy jest stały, interwałowy trening, który zaangażuje jak największą ilość mięśni. Codzienne bieganie, bez względu na pogodę z pewnością poprawi kondycję zdrowotną, wzmocni odporność a przy okazji pozwoli uzyskać niezłe wyniki.

Tagi wpisu: , .

« Older Entries